एउटा जोडि जस्को मागेर बिबाह भएको थियो ।heart touching story - JHAPA NEWS NP

WELCOME OUR FRIENDS

Breaking

Post Top Ad

Recent in Sports

Recent Posts

Saturday, February 22, 2020

एउटा जोडि जस्को मागेर बिबाह भएको थियो ।heart touching story

एकैछिन समय निकालेर पढौँ न है 💕

जिन्दगी ठिकठिकै चलेको थियो । श्रीमान् जागिर गर्नुहुन्थ्यो तर श्रीमती केही गर्दैन थिइन् । 
श्रीमती ले केही नगरेपनी श्रीमान को कपडा धोएर चिटिक्क बनाउने, श्रीमान लाई अफिस जानू भन्दा पहिले नै दुई चोटि मीठो खानेकुरा बनाउने र श्रीमान बेलुकी घर पुग्ने बित्तिकै फेरि मीठो खाना मायाले तयार पारेर राख्थिन् । उनिहरुको छोराछोरी भने भएको थिएनन् । 
बिस्तारै श्रीमान् ले श्रीमती लाई झर्केर बोल्ने रिसाउने जस्ता व्यबहार गर्न थाल्यो ।
श्रीमान ले श्रीमती लाई यतिसम्म भन्न थाल्यो कि - "म काम गरेर मेहनत गरेर कमाउँछु तँ केही गर्दिनस्, खाली घरमा मात्रै बस्छेस्" ।
श्रीमान ले जहिल्यै किचलो अनि रिसाउने बानी देखि उसकी श्रीमती वाक्क हुन्छिन् । 
श्रीमान् ले कहिल्यै त माया गर्लान् सोच्छिन् उनी तर श्रीमान् जहिल्यै सानो सानो कुरामा रिसाउने अनि - "तँ घरमा बसेर के गर्छेस्" भनेर भन्न थालेपछि श्रीमती श्रीमान देखि वाक्क भएर माइती जान्छिन् । 
श्रीमान लाई श्रीमती माइत गएपनी केही वास्ता हुँदैन । केही काम गर्दैन थिइ गइ भन्ने सोच्छ श्रीमान ले । 
अब उसको श्रीमान घरमा एक्लै हुन्छ । 
श्रीमान लाई बेलुकी खाना पकाउने समय नहुनाले उ एकजना काम गर्ने आईमाई राख्ने सोच बनाउँछ र खोज्न जान्छ । 
एक जना आईमाई भेट्टाउँछ अनि उनलाइ भन्छ कि - खाली बिहान बेलुकी खाना मात्र बनाएको कति लग्नुहुन्छ ? 
तब काम गर्ने आइमाई ले भन्छ - बिहान बेलुकी खाना बनाएको एक दिनको बाह्र सय रुपैयाँ । 
यति भन्ने बित्तिकै उ अचम्म पर्छ । उसले मनमनै हिसाब लगाउँछ । 
"मैले बिहे गरेको ५ बर्ष भयो । मेरो श्रीमतिले त यो पाँच बर्षमा कति दिन मलाई खाना बनाइ दिइन्, कति दिन मीठो मलाई मनपर्ने कुरा बनाएर राखिन् , मेरा कपडा चिटिक्क बनाएर धोएर ठिक्क पारिदिइन् । मैले मेरो श्रीमतिलाइ तलब दिने हो भने त मैले कमाएको तलब ले नि नपुग्ने रहेछ ।"
उसलाई निकै पश्चाताप हुन्छ श्रीमतिलाइ नराम्रो व्यबहार गरेकोमा । उ फेरि श्रीमती संग माफी माग्छ र पुन सम्बन्ध जोडिन्छ । 

म के भन्न चाहानुहुन्छ भने श्रीमान् ले बाहिरी गर्ने काम देखिन्छ तर श्रीमती ले त्यसको दुई गुणा गर्ने घरको काम कसैले देख्दैनन् । त्यसैले श्रीमतिले जस्तो पकाएपनी मीठो मानेर खाउँ । कामको जति नै प्रेसर भएपनी श्रीमती संग मीठो बोलौँ । सम्बन्ध कहिल्यै नबिगारौँ । नारिको सम्मान गरौँ । 

लेखक - बचन जोशी सुवेदी 

मन परे एक शेयर ल 💕

No comments:

Post Bottom Ad

Pages